preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti

Učenici 4.b razreda s učiteljicom Ivanom Bašić sudjelovali su na Festivalu prava djece

Učenici 4.b razreda s učiteljicom Ivanom Bašić sudjelovali su na Festivalu prava djece s ciljem podsjećanja na obvezu koju su potpisivanjem Konvencije preuzele zemlje svijeta. Festivalom se želi, prije svega, skrenuti pozornost na prava djece i mladih koristeći alate filmske umjetnosti te brojne mogućnosti koje nam osiguravaju kreativnost i stvaralaštvo. 12. izdanje Festivala prava djece fokusirano je na temu mentalnog zdravlja djece. Mentalno zdravlje kod djece i mladih doprinosi lakšem školovanju, gradi otpornost na stres, te pruža samopouzdanje za samostalno traženje pomoći, stoga je važan čimbenik u djetetovoj uspješnosti i u kasnijoj dobi. Međutim, problemi s mentalnim zdravljem većinom nastaju u mladosti, i to tijekom razdoblja školovanja.


Djeca i mladi iz filmskih družina i klubova diljem Hrvatske sudjelovali su u stvaranju filmova koji progovaraju o temama koje su njima važne, bliske i poznate. Ovogodišnji filmovi birani su iz programa Revije hrvatskog filmskog stvaralaštva djece, jedine manifestacije u Hrvatskoj posvećene isključivo filmskom stvaralaštvu osnovnoškolaca.

Učenici su najprije upoznati s ciljem aktivnosti i s onim što se od njih očekuje nakon aktivnosti.

TIJEK AKTIVNOSTI:

CILJ

Ukazati na prednosti, ali i opasnosti koje nam je donijelo korištenje interneta.

ISHODI

OČEKIVANI ISHODI:

OŠ HJ A.4.1.

Učenik razgovara i govori u skladu s komunikacijskom situacijom.

OŠ HJ C.4.1.

Učenik izdvaja važne podatke koristeći se različitim izvorima primjerenima dobi.

OŠ HJ C.4.2.

Učenik razlikuje elektroničke medije primjerene dobi i interesima učenika.

osr B.2.2.

Razvija komunikacijske kompetencije.

osr C.2.1.

Razlikuje sigurne od nesigurnih situacija u zajednici i opisuje kako postupiti u rizičnim situacijama.

uku A.2.3.

3. Kreativno mišljenje

Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.

goo A.2.1.

Ponaša se u skladu s ljudskim pravima u svakodnevnom životu.

B.2.1.A

Razlikuje vrste komunikacije.

B.2.1.B

Prepoznaje i procjenjuje vršnjačke odnose.

B.2.1.C

Razlikuje vrste nasilja i načine

nenasilnoga rješavanja sukoba.

B.2.3.A

Opisuje zdrave životne navike.

C.2.1.C

Prepoznaje opasnosti od pretjeranoga korištenja ekranom.

uku A.2.1.

1.Upravljanje informacijama

ikt A.2.3.

Učenik se odgovorno i sigurno koristi programima i uređajima.

ikt A.2.4.

Učenik opisuje utjecaj tehnologije na zdravlje i okoliš.

KORELACIJE

Nastavni predmeti: Sat razrednika, Informatika

Međupredmetne teme: GOO, OiSR, UKU, IKT

UZRAST

Učenici 4. b razreda

IZVORI

http://hrkids.online/post/fifth-press/

https://www.youtube.com/watch?v=wzabzxCq330

POTREBNI MATERIJALI

računalo, zvučnici, projektor, internetska mreža, papiri i flomasteri

TRAJANJE

  listopad – studeni 2020.

 

Učenici su prije ovog sata napravili mali intervju sa svojim starijim ukućanima. Istraživali su kako je izgledao život prije računala, smartphone-a, interneta. Učenici/e se u svom intervjuu fokusirali na dva pitanja:

Što nam je suvremena tehnologija donijela, a da ti je žao da toga nije bilo tijekom tvog odrastanja?

Što nam je suvremena tehnologija donijela, a da ti je drago da toga nije bilo tijekom tvog odrastanja?

Stariji ukućani uz svoje odgovore su priložili neke fotografije i druge dokaze. Nakon odrađenoga zadatka učenici su svoje materijale priložili u Wakelet i tako je nastala naša mala istraživačka kolekcija. (riječ WAKELET povezati s linkom https://wke.lt/w/s/RfgPXA )

Nakon što su zajednički prokomentirali uratke u nastavku su se fokusirali na opasnosti koje nam je donijela suvremena tehnologija – točnije korištenje interneta, pametnih telefona i računala. Zatim pogledali film NAŠ ONLINE ŽIVOT, O KOJEM RODITELJI TREBAJU ZNATI koji je snimila Medijska grupa OŠ Dalj.

Nakon odgledanog filma s učenicima se komentiralo o opasnostima na Internetu, neprimjerenim sadržajima, izloženost cyberbullyingu, pretjerana upotreba interneta…

Nakon komentiranja učenici su pristupili online anketi.

 

 

Na kraju su odgovorili na naslov ovog filma - Zašto roditelji trebaju znati za naš online život?



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 30. 11. 2020.




preskoči na navigaciju